V České republice se za posledních dvacet let objevilo několik stovek obchodů se zdravou výživou a v každém větším městě objevíte alespoň jeden. Nakoupíte tu ořechy a semínka, sušené ovoce, celozrnné obiloviny, luštěniny, kvalitní rostlinné za studena lisované oleje a také mnoho hotových výrobků ve formě zákusků, polévek, omáček či dresinků. Veškerý sortiment pak doplňují různé vitamíny, enzymy a superpotraviny, a kdo do takového obchodu vkročí poprvé, bývá většinou zmaten a neví, kde s nákupem začít. Právě proto existují výživoví poradci, s nimiž se můžete spojit na jejich webovém portálu, a zjistit tímto způsobem více informací na dané téma.
Vyhledávání výživových poradců probíhá skrze webové vyhledávače, nejčastěji Seznam Sklik a Google a ty vám také vyhodnotí na prvních místech ty zdroje, které považují za věrohodné. Každý z nich má ovšem dobře pokrytou problematiku SEO, což je soubor prvků pro komunikaci s vyhledávači, a čím lépe je SEO zvládnuté, tím větší šance na lepší umístění při vyhledávání. Toto je velice důležité, protože zákazník nebude prohledávat stovky a dokonce ani desítky zdrojů, prohlédne si jen prvních pár odkazů, většinou maximálně pět až deset, a z nich pak vybere obchod, co jej oslovuje nejvíc svým sortimentem, přehledností a také přijatelnými cenami za zboží či dopravu, anebo různými akcemi.
Tímto vám jen chceme připomenout, že každý výživový poradce by měl věnovat patřičnou pozornost SEO pro e-shop, aby jej vyhledávače nenechávaly v ústraní, jinak by veškerá snaha o podnikatelský záměr mohla vyznít naprázdno a obchod by neprosperoval. SEO agentura vám potvrdí, že ačkoli jde o zdánlivou drobnost či snad dokonce doplněk každého webu, ve skutečnosti jde o klíčový nástroj k úspěšnému podnikání v jakékoli oblasti. Bez SEO se na Internetu neobejde výroba, služby, logistika, prodej zboží, svět realit, sběratelské weby, informační weby a diskusní fóra a samozřejmě ani výživové poradenství.